Saturday, April 2, 2011

.....rEsult mOnthly tEst.....

Before cuti bulan 3 ari 2...ad ujian...biase la...budak skolamne bley tak ada ujian. ..so..bile tibe ari 2...kitorang satu geng komplot nk meniru...tiru pye tiru.......................................!!!
        Dapat kertas ujian bile bukak skolah...dalam hati da confident gerenti aku yg pling highest mark....tapi....
        Owang yang aku bagi tiru 2 yang dapat highest...berbulu aku....da highest bangge diri plak...hish...geram..geram!!
        Tapi ad satu kertas yang dye klah ngan aku....kertas agama islam..hheheh...Da terbukti aku nie pandai dalam bab-bab agama nie....last skali aku ad 1A- 1A 5B 1C 1G.....
        yang A math ngan tasawwur islam...B,science,sejarah,Bm,Agama,pdagangan....C,Bi....G,Seni...
Bgos tak...??
   tak pew....dunia blom berakhir lagi...(Ceh..da cam lagu da)..SPM will comes... and i'll do it and try my best,,,Keep my word....:)

1 comment:

  1. hahha.. laen kali wat cam haku... 0wang tanye jawapan.. bg jawapan yang salah.. lau die nak gagal die trime bulat2 la jwapan yang haku bagi tue..haha

    ReplyDelete