Thursday, August 25, 2011

Friend VS Boyfriend

Antara kawan dan pakwe..mne korg pilih...?
if aku la...aku pilih kawan....tw knpe aku pilih kawan??
Sbb kawan lg baik dri boyfriend...
tp,membe aku sorang nie pilih pakwe dri pilih membe..
aku tak kisah gile kalau dye nak pilih pakwe dye..
but korang sanggup kew tengok??
kawan korang asyik nangis cOz gadoh ngan pakwe??
tak kew sakt ati korg...
if lelali 2 baik xpew la jgak...nie tak..!!
pkwe kawan aku 2 perangai mgalahkan setan...
xkn still nk stay ngan lelaki cm 2...
Lelaki cm 2 elOk cincang jew..
xpyah hdup....kalau bunuh 2 xsalah..
Da lme da aku bunuh lelaki cm 2...
tambah2 ag kalau BF 2 dayus...pukul perempuan...
Yang kawan aku 2 pon satu...
da lelaki 2 tampar dye...sama kan dye ngan 
binatang yg Allah kte haram tok slame-lama nyer...
jijik la...pew la...still lg nk at lelaki cm 2...
Bukan nyer kitorang tak nasihat an...
da berbuih mulut nie...
tp dye xnk dgar..dye kte..dye ad sbb nape dye 
tak nak clash ngn lelaki 2...
Lelaki 2 smpai warning at dye...jgn ckp ngn mne2 
lelaki skalipon lelaki klaz kitorang...
Bengong kew tak Bengong 2...
kalau lelaki 2 hensem kew kaya kew 
pandai kew baik kew??
xpew la jgak..nie mkew mcm.......!!!
da la kaki kikis..kua g ane2..membe aku gak yg support...
skunk plak..lelaki 2 tak bg kwn ngn sOrang ag membe ppuan aku..
lelaki 2 ckp..cOz mulut membe aku 2 LANGSI sgt...
Skunk nie terpulang pd membe aku 2 nk wt kputusan...


Nie la padah nyer lau da bute bercinta...
bkn cinte 2 yg bute...
diri sndri yg bute....


p/s : if ad cpew2 yg trase 2...mnx maap la...
       tak bermaksod nk wt cpew2 trase...



No comments:

Post a Comment